Het jaaroverzicht 2014 van HorsesDIY!

Hoii iedereen!

Jaja we zijn een beetje laat, we leven inmiddels al 5 dagen in 2015, maar dat mag de pret niet drukken want wij maken toch nog snel een jaaroverzicht! Wij zijn pas met HorsesDIY begonnen rond Augustus, dus zullen wij daar ook pas starten met ons jaaroverzicht.

Augustes

In deze maand ‘begon’ het allemaal. Het was rotweer, de regen viel met bakken uit de hemel, onze halstertouwen waren stuk, kortom: het leek of alles tegenzat. Maar niets is wat het lijkt, namelijk toen we terug liepen vanaf de pony’s kwam Danielle met het leuke idee om van de halstertouwen een neckrope te maken. Ik met het idee om te filmen, en toen wij alletwee met het idee voor een YouTube kanaal. HorsesDIY was geboren..

We namen meteen de video op, helaas is deze nooit online gekomen omdat er stukken ontbraken. Ik had thuis wel genoeg materiaal om een ‘intro’ te maken dus dat deed ik. Ons youtube kanaal werd aangemaakt, met een heel gevecht voor onze omslag en profiel foto. Maar wij hebben de strijd gewonnen en daar zaten we dan, trots als een pauw kijkend naar ons gloednieuwe youtube kanaal. Een paar dagen erna kwam onze eerste video online, namelijk de intro J .

September

Hier, pas een maand later, kwam onze eerste ‘echte’ video online, een how to longeren. Ik had onder alle videos irritant gepraat, dus had ik het geluid er voor het gemak onder uit gehaald, tekst erop geplakt, muziekje eronder en klaar was kees, die kon op Youtube! Wij natuurlijk zo trots als een pauw, ja alweer, kijkend naar ons kanaal, waar al 2 goede video’s op stonden, vonden wij zelf. Uuuhm juist?

In deze maand kwam ook onze 3de video online, een DIY, voor de manenclips… Sorry, heb hem even terug gekeken maar wat een bagger video haha J.

Oktober

In deze maand kwam onze eerste VLOG online, mee op buitenrit. Nou, ik zal mn opmerkingen voor me houden. Voorderest gebeurde er niet echt veel spannends deze maand. Wat ik wel kan vertellen, is dat we erna 2 maanden niet actief zijn geweest, met niks kwa HorsesDIY. Ik kan dat echt niet begrijpen haha. Dus springen we meteen 2 maanden verder in de tijd en belanden we in December.

December

Dit was echt een TOPmaand kwa HorsesDIY. We hadden natuurlijk de CHRISTMAS reeks kwa video’s, waar de meeste video’s ooit tijdens geupload zijn. Onze site is aangemaakt en wij zijn dagelijks bezig met HorsesDIY, en geloof ons: we zouden niet anders willen. Hoe het nu allemaal gaat is super, artikels maken, foto’s schieten, filmpjes opnemen, editen etc, helemaal leuk dus.

En binnenkort is er dus een verassing J maar daar komt nog iets over op HorsesDIY dus houd de site & het YouTube kanaal in de gaten!

Dit was ons jaaroverzicht, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en tot snel <3

Dikke kus, Julia&Danielle