*Shoplog Julia bij Action!*

Hoi iedereen.

Ik (Julia) ben vrijdag naar de Action geweest en kwam met een hoop DIY spullen terug! Dat is ook meteen de reden dat dit artikel niet gaat over een Ruitersportzaak of ander paardenspul. Want bij Action halen wij bijna al onze DIY spullen. Ze hebben namelijk echt heel veel en als je een beetje creatief denkt kom je er een heel eind, en natuurlijk helpt het ook wel een beetje dat het zo goedkoop is.

Sommige spulletjes die ik aan jullie ga laten zien, zijn al gebruikt. Ik kwam er later pas achter dat het misschien een goed idee zou zijn om een shoplog te maken. Deze heb ik opgenomen, meerdere malen maar het lukte niet helemaal. Dus komt er alleen een artikel voorbij. Van de gebruikte dingen zal ik evengoed erbij vermelden wat het is. Lets go!

Het eerste wat ik direct in mn mandje gooide waren 3 bolletjes wol. Wit, blauw en een soort smaragd kleur. Deze kleuren hebben wij al, maar omdat wij met zn 2en zijn en alles moeten delen, was het soms nog al een gedoe om het eerlijk te doen. Dus heb ik voor mezelf 3 bolletjes wol erbij gekocht omdat ik dacht dat dat wel handig zou zijn en dat is het :).

Dan heb ik touw gekocht van 6 mm. En dit heb ik al gebruikt om te testen of het wel lukte. Dus wat maken we hiervab? Juist, een touwhalster! En niet gevreesd want hiervan komt nog een video + artikel op HorsesDIY! Er is maar 1 touwsoort die dik genoeg is, en die is geel. Niet een kleur die ik zelf zou kiezen maar we maken er gewoon iets leuks van!

En dan meteen door met hetgene waar ik de neusriem & het kopstuk mee heb gemaakt, namelijk van setjes met touwtjes waar je oorspronkelijk armbandjes van maakt. Het heet Paracord en ik heb er 2 pakjes van gekocht. In ieder pakje zitten 3 kleurtjes. Ik kocht er 1 met lichtblauw, een lelijke kleur en donkerblauw. En de ander was dus lichtroze, donkerroze en blauw met lichtroze. De eerste 2 kleuren heb ik al gebruikt zoals je hierboven ziet, maar de blauw met roze niet, dus die en het nog niet aangebroken pakje zie je hieronder.

Dan iets heel simpels, namelijk plakpareltjes. In de kleuren zilver & goud.

Dan weer iets al gebruikts, namelijk riemen. Ik heb een zwarte damesriem gekocht, deze was 1,30, een zwarte herenriem 2,- iets tussen een herenriem en damesriem in, ik weet de prijs niet en een riem die ik al had. Ik maakte van deze riemen een bitloos hoofdstel (NOG NIET AF). Dit is tot nu toe het resultaat.

de riemen en nu het hoofdstel

Dan hebben we nog een riem, ook een dames riem, deze in een blauwe kleur. Hier ga ik een borsttuig van maken voor bij mn blauwe dekje :D

En misschien komen ze bekend voor, 2 kralensetjes. Deze gebruikten we ook in de video van de manenclips ( heb hem ff terug gekeken, nou ik vind dat we al verbeterd zijn, bagger video :P) maar dan in het roze en blauw. Ik heb er een wit setje en een met alleen bedeltjes bijgekocht.

 

Dit was alweer het artikel, ik hoop dat jullie hem leuk vonden en tot de volgende keer, doeeeeii!

Dikke kuss, Julia, Danielle en de paardjes <3